Tidenes drittdag snart overstått

Reklame | Lyko.no

Annonseinnlegg

Jeg har våknet 01.30 i natt og har hatt tidenes drittdag i dag. Jeg har ingen motivasjon eller ork til å gjøre noe som helst annet enn å sitte her og være stille, noe som er helt motsatsen på hvordan jeg ellers har vært siden i Januar. Jeg orker ikke å heve stemmen en gang, og det er ingenting som frister. Jeg har hatt vondt overalt i hele dag, og sitter egentlig bare å venter til jeg kan legge meg, ta medisinene mine og bare sovne, og satse alt jeg har på at morgendagen blir bedre og at jeg får en natt med søvn! For i dag har jeg det ikke bra folkens.

Det er lenge siden jeg har følt meg så svak og motløs, jeg har jo vært ovenpå så lenge, men jeg er langt ifra deprimert, så jeg fatter ikke hva alle mener når dem sier at jeg kommer til å gå på en smell nå når jeg trappes ned, og at jeg kommer til å få en depresjon. Jeg er langt ifra deprimert, og har et positivt sinn 🙂 jeg har det veldig bra i livet mitt, så hvorfor skulle jeg bli deprimert? Og dessuten så har jeg til og fra vært deppa hele livet, så jeg tenker det blir litt godt med en depresjon når man har vært 100% på og på steorider i så lang tid.. .. ikke ofte en takker jatakk til en depresjon, men jeg tenker kroppen og sinnet trenger en pause, og det passer meg godt i disse tider når man helst skal holde seg for seg selv og ikke oppholde seg ute uannsett 🙂

jeg hadde dette i sammenlagt på klikk på den andre siden i dag, og det er helt sinnsykt! Vanvittig for lille meg denne summen her.

Det er godt det går tid imellom desse dagene da alt bare er ett ork av store dimensjoner, og man bare blir sittende helt tom i hodet. Det er første gangen jeg faktisk har sovnet på soffaen hele to ganger iløpet av dagen, og våknet helt våt i svette igjen. Jeg gleder meg noe helt vanvittig til disse medisinene forlater kroppen min for ALLTID, og jeg fatter ikke dem som ønsker dette for treningens og kroppen sin skyld. Steorider er den værste medisinen jeg noengang har opplevd, og du får ingen god rus av den, og absolutt ingen fin kropp og skryte av heller. Jeg har hørt menn får innovertiss, og jenter får stor klitt også, noe jeg ikke har merket, men jeg ser overhode ikke poenget med dette stoffet som gjør at man bare eser ut, får vondt i alle muskler og ikke fungerer som normalt. Jeg får ingenting utav dette, og gleder meg til å komme meg utav det. Jeg gikk på vekten i dag, og det var ikke lurt når humøret er som det er merker jeg. Jeg er fortsatt like tung, i bare vann og hud som snart sprekker. Ansiktet mitt sprekker rett og slett om det vokser mer nå, og det gjør fysisk vondt overalt! Ja jeg har rett og slett en leidedag og alt bare er tungt og trått med meg.

I kveld har vi vært på bakeriet på Bryggja og hentet en hel kasse og 3 poser med boller og rundstykker <3 helt gratis, og veldig veldig snilt! Er overveldet over alle varene som dette bakeriet gir oss, og det er så mange som setter pris på deilige boller i kveld!

Det gir meg masse å dra ut på tur, på avstand vel og merke! Det er så morro også får jeg kjøre bil! Jeg ble i bedre humør bare av den lille turen, og det har blitt min terapi og sitte bak rattet. Nå kribler jeg etter å få dette sertifikatet i hånden, så jeg slipper å være en belastning for andre hele tiden! Det fører som sagt til store konflikter, så jeg vet jeg også skal si nei videre når jeg blir mer selvstendig og kan gjøre som jeg vil 🙂

Kunne ønske jeg fikk gjort mer i dag, og at energien var på topp, men jeg regner med det er greit at jeg tar meg en slik dag innimellom. Verden går ikke under, men kjelleren står fortsatt urørt men med samvittigheten ren så står jeg i dette 🙂

Håper dere har hatt en fantastisk dag! Selv dere med dårlig vær og innetiden blir ekstra lang for! Love u all!

 

Neglelakk fra lyko.no som jeg anbefaler dere!

Neglelakk som tørker på sekunder! Annonse

IsaDora 66.75kr//Neglelakk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg