Vi har pusset opp leiligheten! Helt selv!

I sommer og høst satte vi igang storprosjekt her i heimen! Jeg og mamma kjøpte huset her for noen år siden etter å ha leigd det i mange år og betalt gudene vite hvor mye husleige for ingenting!
Så da jeg ble sammen med forloveden min og vi bestemte oss for å fortsette å bo her i lille Måløy så bestemte jeg meg for at jeg iallefall ønsker å ha ett hjem jeg virkelig trives i, og det har jeg aldri gjort her og det har aldri føltes som helt hjemme for meg.
Det er helt fantastisk hva maling og gulv kan gjøre med ett hjem ❤️ og verken jeg eller han har noe erfaring når det kommer til oppussing! Må ærlig innrømme at sjelsordene hang løst da jeg stod om natten og malte skapdører, for DET var mikk makk! Men jeg ble skikkelig fornøgd med resultatet. Før var både badet og kjøkkenet orange med rosemønster 😂
I gangen og soverom skrapte vi iallefall 5 lag med tapet og under i gangen fant vi en nydelig panelvegg .. så gudene vite hva dem tenkte med dem som har lakt denne tapeten.
Jeg forguder soverommet våres og hver gang jeg legger meg sovner jeg med gode tanker 🥰
Jeg har sortert og kastet alt som ikke brukes her i heimen og har fylt iallefall 20 sekker med boss og forloveden min har innført litt orden i livet mitt 💕
Han er pertentlig og jeg er ett rotehue men jeg merker hvilken ro en får i sjelen når man har orden rundt seg! Jeg har også kjøpt nye møbler og kjøleskap som jeg elsker! Småting som har gjort att dette føles som hjemmet våres og her trives jeg virkelig! Alle fortjener å ha en plass som er sin.
Er virkelig stolt over hvor mye forandringer vi har klart å gjøre sammen og vi hadde det kjempemoro i tillegg! Så det frister til å gjenta. Vi har tross alt ett loft og to andre etasjer her vi kan begynne på 😃 men her går det i oppussing på budsjett og vi gjør det billigst mulig! Vi har ikke bad i våres etasje, bare ett knøttlite toalett (noe jeg virkelig har merket nå når jeg ikke har kunnet gå selv), men bad er det dyreste man kan gjøre så det blir en plan for fremtiden 😊 her er mange bilder av prosjektene våres! Enjoy ❤️

 

 

 

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

22 kommentarer

Siste innlegg