Savner hverdagen og alt kaos den inneholder!

Reklame | Lyko

Annonselinket innlegg

Nå har denne dvalen pågått en stund, og første perioden var det ikke så merkbart. Ikke for meg som har hatt bilen så jeg har kommet meg litt rundt, og jeg har ikke hatt symptomer så jeg har levd ganske så fritt i forhold til mange andre som nå sitter i virkelig karantene og er tvunget til innestengelse. Jeg har absolutt ingenting å klage over, for jeg kan gå dit jeg ønsker bare jeg holder meg på avstand og tar mine forhåndsregler, så jeg føler meg heldig! Jeg har også hatt mye å gjøre av ting jeg kan få gjort uten å utsette meg selv for noen smittefare, og jeg har vært overalt og fikset ut, men nå begynner også denne listen å tynnes ut, og jeg merker jeg begynner å bli skikkelig lat og konstant trøtt av denne evige dvalen vi er inni.

Alt har stoppet opp for meg her av aktiviteter og planlagte ting. Kalenderen min var så oppfylt at jeg stod i fare for å måtte avlyse masse ting som kræsjet med hverandre, og mange uker fremover var overfylte med en salig blanding av formelle ting og kjekke ting vi har planlagt lenge og gjøre 🙂 nå har jeg absolutt ingenting, og tilogmed reisene jeg har hatt til Førde opphører nå når jeg er ferdig der! Det er litt sykt når dette blir ukas høydepunkt og slik har det altså blitt. Det blir en merkelig uke nå også, men jeg har litt planer så jeg ikke går på veggene her! Bokstavelig talt, og jeg priser herren for at jeg ikke går på den kraftige dosen jeg fikk før av disse medisinene! Da hadde jeg nok blitt singel og foreldrene mine hadde rømt huset, for jeg hadde slitt skikkelig om jeg skulle oppå alt vært en duracellkanin oppi denne dvalen. Jeg er glad jeg har hatt det jeg har hatt i denne perioden dette har stått på, og tør nesten ikke tenke på hvordan det hadde vært og være giret 24/7 når alt står stille.

Jeg føler meg veldig heldig oppi alt dette, med dem jeg har rundt meg, jeg har mange å snakke med når jeg trenger det, jeg har leiligheten min som jeg elsker og jeg har spennende prosjekter når denne dvalen avsluttes å se frem til. Jeg har absolutt ingenting å klage over, når jeg tenker på dem som sitter i karantene nå og kansje ikke har noen rundt seg, og selv å skaffe seg mat blir ett stort prosjekt. Jeg gleder meg sånn til vi kan begynne å klemme hverandre igjen! Snakke sammen på butikken og omgåes på en skikkelig måte. Jeg savner det sosiale livet som jeg har blitt vant med de siste månedene. Så nå får jeg bare bruke denne dvalen til å forberede meg for fullt kjør når hverdagen på ny starter! Jeg ser sånn frem til å ta lappen nå! Jeg er overklar og bare venter på at stasjonene skal starte opp igjen, så jeg får tatt den. Jeg orker rett og slett ikke å måtte be på mine knær bare jeg skal fikse noe. Jeg orker rett og slett ikke å senke meg til det nivået lenger. Så lappen kunne ikke vært mer ønsket enn akkurat nå!

Prosjektene vi har med huset står også på vent, tannlege som jeg absolutt skulle vært til er utsatt på ubestemt tid, gruppen må vente til lokalet kan åpne, og alt annet av aktivitet er opphørt. Så når alt starter igjen på samme tid, så blir det en stressende hverdag for å ta igjen for det tapte, og jeg kan nesten ikke vente med å besøke barna mine igjen! Det også har opphørt til denne smittefaren er over, og det er sårt å vente så lenge mellom hver gang. Jeg vet dem har det godt og snakker med jenta mi hver eneste dag, men det er noe med å klemme og være nær <3 neste samvær skal virkelig nytes, og det kribler i magen bare jeg tenker på det!

Hverdagen er velkommen tilbake til livet mitt! Nå må vi bare vente og se hvordan dette utvikler seg, og nærmere beskjeder om når vi slipper ut og kan starte på livene våres igjen. Det blir mange oppvasker og ta tror jeg, og mye arbeid for å bygge oppigjen ting som denne krisen har knust ned. Norge må på nok en dugnad for å reparere store skader denne krisen fører til, og det må bli satt store krefter isving for å redde stubbene. Det blir en spennende tid vi går i møte, men jeg er stolt over å være norsk, vi har alltid omtanke for hverandre og dugnader er vi alltid med på i kriser der vi står sammen for fellesskapet! Heia Norge! Neglelakk fra Lyko.no som stivner med en gang! Anbefales av meg 😉

Isadora neglelakk fra lyko.no

IsaDora//

Tørker på rekordfart

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg