Latskapen lenge leve! Dvalen har herved inntatt oss

Reklame | Lyko.no

Energinivået mitt har vært umenneskelig høyt og det har gått i ett sett siden i Januar da behandlingen startet. Jeg har ikke vært nedpå en eneste gang og har våknet like våken som jeg la meg. Kroppen og hodet har vært 100% på konstant og det er som å gå på amfetamin sammenhengende og uten pause i så lang tid. Ikke får du de ekle bivirkningene av stoffet from hell heller, så etter så lang tid blir man litt utbrent og sliten. Kroppen og hodet innser ikke hva den har vært igjennom før det begynner å slippe taket, og nå sovner jeg igjen flere ganger for dagen fordi jeg våkner så tidlig! Det å klare å sovne igjen og ta igjen litt søvn er noe jeg ikke har opplevd på så lang tid at det kommer som en stor befrielse, men jeg innser også at å sove på dagtid ikke er noe jeg kan bedrive nå fremover. Jeg innser også at latskapen har inntatt hjemmet våres! Min kjære ble lat etter at han ble tvunget fri på jobben, og jeg ble lat når jeg startet nedtrapping. Så nå må vi ha en oppstramming her i heimen! Ingen av oss er lat slik til vanlig, så dette er noe som kommer med denne dvalen som ligger over hele Norge, men vi behøver ikke ta denne så alvorlig at vi ikke orker å gjøre noe som helst 🙂 huset ser bra ut egentlig hele tiden, så det er ikke slik at det ser bombet ut rundt oss og vi bare ligger på soffaen og slever.

Men vi har virkelig gått ned i aktivitet og vi har egentlig mange ting vi behøver å gjøre, nå når vi faktisk har all tid i verden! Kjeller og loft er overfylt med masse ting som skal sorteres, og det skal organiseres over hele huset, vi har ikke tid til denne latskapen som har blitt kastet over oss og det er på tide å ta grep!
Jeg våknet 6 i dag, og måtte bare legge meg i sengen igjen og våknet igjen nå halv 10. Jeg kjenner bare tiltakfølelsen løsner fra kroppen min, og det er tyngre og tyngre å få ting gjort. Hadde dette vært for noen uker siden, hadde alle etasjer vært striglet og jeg hadde sittet her med løpske ben og hode som jeg ikke hadde kontrollen på.

Det er greit å bli litt lat i disse tider, for man bare må nedjustere seg selv litt når man har mye mindre å gjøre, men noe latskap vil jeg ikke introdusere i mitt eget liv, og det blir slått ned på kraftig av meg. Vi må nesten få gjort ting iløpet av dagene våres, og planer vi har må vi holde oss til. Nå blir mye utsatt og prosjektene utsatt, dette er ikke greit og vi må skjerpe oss. Men det er så godt å sove litt ekstra og så deilig å kjenne at man ikke er PÅ hele døgnet.

Jeg skal spise en sen frukost nå, jeg kjenner jeg er sulten, jeg som aldri har satt pris på mat om morningene, og jeg har alltid hatet morninger. Dem er den beste delen av dagen for min del nå, og jeg nyter hver eneste morgen jeg kan være frisk 🙂 jeg har slitt hele livet med mat, men nå får jeg lyst på frukost, så det er stor fremgang og jeg nyter av det. Min kjære står nå på kjøkkenet og lager egg til oss <3 jeg har det fint her jeg sitter og chiller i sofaen og prøver å komme meg opp og starte med noe.

Lappen blir utsatt fortsatt og jeg må vente til laaangt ut i April før jeg får mer beskjeder om åpning av stasjonen og mørkekjøringen. Det betyr at jeg må fortsette å føle meg som en byrde for alle og avhengig av sidemann. Jeg bare kjenner på meg at det blir mange konflikter og mange diskusjoner hver gang jeg må ut og ordne noe. Det går kaldt nedover ryggen min, men jeg får stå i det 🙂 og håper det ordner seg på magisk vis som det har en tendens å gjøre med lille meg :). Alt jeg vil er  være selvstendig, men for noen er alt som kommer ifra meg mas og fjas, der jeg ikke har en jobb å gjøre som er viktig. Jeg gir opp forklaringer, for ingenting går inn 🙂 så det blir ekstra deilig for meg å få denne lappen, og det er typisk min flaks dette her, det måtte bare skje noe dramatisk også i denne situasjonen. Det følger bare meg!

dagen videre går med på å hjelpe mamma så jeg kommer meg på behandling i morgen på skikkelig vis 🙂 vi skal sende noen brev og få ut boller som jeg fikk i går med Bakeriet på Bryggja <3 jeg må ta flere telefoner for å se an hvor man er i løypa og oppgavene bruker å komme iløpet av dagen fortløpende 🙂 om jeg ikke hadde hatt masse å drive med tror jeg at tilværelsen min hadde vært veldig anderledes og trist. Jeg trenger å ha masse å gjøre for å trives, men jeg har lært og kjede meg også, så spar meg for kommentarer om at jeg må lære meg  kjede meg ellers kommer jeg til å sprekke eller gå på en smell 🙂 det er bare ondskapsfullt å bruke sprekking imot meg!

Ha en fantastisk dag videre kjære lesere! <3

neglelakk fra lyko! Anbefales på det varmeste! Neglelakk som tørker på sekunder! Annonse

IsaDora

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg