Jeg har tatt ett stort steg i livet mitt

Annonsert innlegg

Heia alle sammen!
De siste dagene har jeg fått en åpenbaring som jeg aldri trodde ville komme, for i en alder av 32år fikk jeg her en dag ett plutselig sug etter å ta lappen! Noe jeg aldri har hatt lyst til egentlig.. jeg har aldri sett behovet og sett det hele som bare stress, men da vi tok taxi til sykehuset og jeg fikk se hvor lett alt blir, bestemte jeg meg..
Jeg ringte faktisk rundt til kjørelærere i sekundet etter tanken slo meg, bare i tilfelle dette var ett blast og ville gå over.. Hehe.
Men jeg har tatt det første steget og jeg har begynt å lese… jeg tenker at om andre klarer dette så MÅ da jeg klare det, og nå har jeg EKSTREMT mye ekstra tid her jeg sitter! Det er jo bare teorien som har skremt meg bort før og jeg er en smart person som hadde 5ere og 6ere på skolen så er vell bare å bite i det sure eplet å tygge i seg den tørre teorien om bil, noe som ikke interesserer meg på en flekk, men jeg gir det en uke med lesing for så å hoppe i det og bestille meg time, for det er ikke noe å utsette lenger.
TENK så lett alt hadde vært, jeg kunne bare reist dit jeg ville når jeg ville, vi kunne dratt og leigd oss en hytte om vi kjedet oss en helg, eller bare bestilt spa på den nydelige hotellet i loen og hatt en skikkelig kjærestedag der uten att det ville kostet oss skjorten! Jeg kunne kjørt på samvær med mine nydelige barn eller tatt dem med på kjøreturer 🙂 det er så mange positive ting en kan gjøre når man er mer mobil.
Det er så kjedelig å måtte spørre andre om en bare skal gjøre noe lite, så nå er motivasjonen på topp for å bli mer selvstendig og jeg merker at jeg trenger litt utfordringer nå, jeg trenger å bli nervøs og få prestasjonsangst, for det var det jeg elsket mest med å gå på videregående, prøvene og testene for å se om en var god nok i det man drev med, og å se at hardt arbeid faktisk lønner seg i den sammenheng 🙂 jeg er rar..

Jeg fikk faktisk sertifikatet i 18årsgave med min mor.. haha.. nå kan hun angre når jeg er 32 og bestemmer meg plutselig for at tiden er inne, men skal ikke kreve henne for alt 😉 I går kveld fikk jeg melding om at kjørelærer var klar for å ta meg imot allerede neste uke! Så nå kjør vi! Jeg er spenn klar for å se en bil parkert på parkeringsplassen nede, og at en kan kaste seg i bilen om det er noe eller været er dårlig ( noe som er stor tjangse for her på Vestlandet), jeg gleder meg til å kunne besøke venninner på kveldene og jeg gleder meg til jeg og Seb kan sette oss i bilen å kjøre til de fantastiske plassene vi kan gå lange turer i naturen her. Jeg har så mye å glede meg over og til !

En føler seg mer voksen når man kan klare seg selv, og det er vell på tide å vokse opp! Jeg har fått mye mer sunnere mål fremover, og jeg har fått en mer realistisk tankegang etter jeg stod ovenfor å trusselen om å bli lam for resten av livet. Det er så mange ting der ute som jeg har lyst å oppnå og prøve, og jeg har begynt å tenke at jeg faktisk skal leve lenge , i mange år ennå. Så jeg er klar for å skaffe meg hjelpemidler som kan gjøre ferden lettere 🙂 jeg har lyst i jobb igjen, ta lappen, jobbe for å styrke meg selv og mine gode egenskaper så jeg kan være den beste jeg kan være for både barna mine og de nærmeste, jeg vil tjene penger så jeg kan bruke på koselige ting til oss, være ovenpå med regninger og jeg har egentlig lyst å leve ett rolig A4 liv med min kjære her i huset mitt, jeg har egentlig ikke så store krav til det materialistiske men jeg har større krav til tankekraften, og å være positiv og fylle dagene mine med positive vibber, for jeg har alle forutsetninger til å leve mitt beste liv akkurat nå, på tross knekt rygg og problemer med blodet så kunne alt vært sååå mye værre!

Jeg lever nå!

https://c.mtpc.se/tags/link/2103612

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg