Jeg fridde og fikk JA!

 

Hellu people! <3
Jeg har hele livet sagt at jeg ALDRI skal gifte meg eller forlove meg, det har aldri vært noe tvil i min sjel om at det steget var ikke noe for meg, og jeg har blitt fridd til flere ganger men har sagt nei. Mine exer har fått beskjed om at dem vil få nei om dem spør, og jeg har aldri hatt store barndomsdrømmer om ett stort bryllup og en prins.

Det er klart jeg har trodd på kjærligheten men har aldri trodd på det løftet en gir hverandre i ett bryllup, for meg er det større enn kanskje for andre, og jeg tenker at det løftet er dypt hellig som man aldri bryter, derfor har bryllup aldri vært noe for meg… jeg har aldri møtt en person jeg kunne se det for meg med.. men det skulle forandre seg.. <3.

I fjord ble jeg sammen med verdens beste, snilleste og fantastiske person jeg noen gang har møtt, han var noe helt annet enn noen jeg har snakket med før og en merket på en måte at han har så sunne verdier og vil så mye bra.. noe jeg virkelig ikke har vært vandt med. Jeg har store tillitsproblemer med stor S, og stolte vell i bunn og grunn ikke på noen andre enn meg selv, noe som var veldig ensomt i lengden.. Men med han begynte jeg å stole på han fra første sekund, ikke en celle i kroppen min sa at han ville svikte eller være meg utro, du merket bare at han lyste godhet og han vekte innteressen i meg omtrent med en gang. Jeg som ALDRI skulle ha kjæreste igjen klarte ikke å tenke på noe annet, og ifra den dagen vi ble sammen har vi vært borte ifra hverandre kansje 2 ganger i en kort stund. Ja vi har hatt våres problemer men det positive slår det alle dager i uka!

Vi var på besøk med pappaen hans i sommer og jeg spurte han om jeg fikk lov å fri til min kjære, noe som ble godtatt og jeg fikk en kompis av han til å hjelpe meg. Hele dagen var egentlig ganske så komisk når vi prøvde å lure en seb som egentlig hadde en dårlig dag og ble skikkelig sur på oss for vi virket så mistenkelige 😛 haha.. fikk seg ett sjokk da han forstod hva som var på ferde!

Kjøpte ballonger, kort og masse stæsj og klarte å lure han med oss på kaja for en dukkert i solsteiken. Og kompisen til faren lurte han langt utpå havnen for å få han unna. Når seb skulle opp fra sjøen stod jeg der med kort og fridde til han og gikk ALL IN! Fjeset til min kjære var blekt som et laken og han skjønte ingenting før han sa JA, og gjor meg til verdens lykkeligste jente <3 jeg er så glad for at jeg kapret den fineste som finnes, og får lov å bygge opp ett liv sammen med denne skapningen! Han fortjener ALL cred for alt han har gjort den siste tiden, INGEN andre hadde orket å stått i det sammen med meg, av kjærlighet <3

Så nå lever vi livet som forlovet og forelsket, vi prøver å finne på ting sammen, pusher hverandre til å gjøre ting vi kansje ikke har lyst til og jeg syns vi har ett veldig bra forhold til hverandre, jeg respekterer iallefall den gutten stort og hadde aldri klart å gjøre han noe vondt.
Bryllup får vente, vi har god tid! Men om jeg skulle ha gifta meg med noen, så ville det bli med han, det er jeg helt sikker på for første gang i mitt liv <3

 


 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

1 kommentar
    1. Gratulerer så mye med folovelsen, det kommende bryllupet og ekteskapet. Hvis jeg får lov å gi deg et godt råd for selve bryllupsdagen, ta deg noen små “pauser” hvor du tar deg tid til å nyte festen, familie, venner og dere to. Ikke stress for NOE, det er ikke verdt det! God sommer! Katie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg