Jeg er SÅ stolt over leiligheten vi har bygget oss!

Reklame | Lyko.no

Jeg har aldri bodd bra, vi har vært på flyttefot hele mitt liv, og inn og ut av dårlige leiligheter der jeg ikke har funnet freden nok til å føle det er ett hjem før vi har flyttet igjen, jeg tror jeg har bodd i de fleste gater her i Måløy, og har vært rundt på andre plasser også. Jeg har aldri hatt rotfeste en plass, og har lenge bodd i en pose med klær når jeg ikke har ønsket å være her hjemme. Men nå har jeg min kjære her med meg, og vi pusset opp mesteparten av leiligheten helt selv i fjord da vi hold oss edru en periode. Vi brukte perioden fra vi møttes til vi sprakk i september til å rydde leiligheten min, kaste alt som skulle kastes og pusset opp hele kjøkkenet selv, foruten at vi ble lært hvordan vi la gulvet med en kompis av oss <3 vi pusset opp soverommet, dassen og gangen og det ble skikkelig oss! Stilen går igjen i hele leiligheten og vi har innvistert på budsjett hele veien, så vi har ikke blitt bankrått med de småpengene vi har hatt. Vi har virkelig satt inn støtet for å få det bra rundt oss, og han har påvirket meg masse med hans organiseringsevne og ryddighet. Den har jeg alltid manglet for å si det mildt! Hjemme har det alltid vært kaos, og rot rundt meg, men nå er det strøkent her, og vi oppbevarer kun det som skal beholdes. Vi satser på de store tingene og kutter alt smånips som bare er rot i mine øyne, og vi får det bare bedre og bedre! Nå er det eneste jeg kommer på er to lamper til stua, og småting som ikke koster store penger. Jeg gleder meg sinnsykt til å begynne på badet, og det ser dere vell og forstår godt! Vi har bare en dass her i leiligheten og må helt i kjelleren for å dusje, og det er ikke særlig hyggelig der nede heller! Så jeg gleder meg til å kunne dusje i min egen etasje, og få inn vinduer jeg ikke er redd skal falle ut når det stormer rundt oss!

Jeg er veldig stolt over leiligheten vi har bygget sammen og gjort til våres. Vi kommer til å få det veldig fint her i fremtiden, og vi satser alt på oss to <3 min kjære har vasket gulvene, og dere forstår sikkert hvorfor jeg elsker denne mannen så høyt <3

Neglelakk som tørker på sekunder! Annonseneglelakk fra Isadora! Masse forskjellige farger som jeg anbefaler dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg