Har Ingen følelse i ryggen som jeg opererte!

Reklame | Gymgrossisten

De siste dagene jeg har drevet selvstendig traumeterapi på ryggen min, og brukt berøring som måte å komme over denne traumatiske opplevelsen som gir meg skikkelige fysiske reaksjoner som er smertefulle om noen kommer borti ryggen uten å mene det. Jeg tenker jeg må gjøre noe med dette selv så jeg kommer over denne ekle frykten for selv å stå i kø på butikken! Å ha noen bak seg er det værste, og jeg klarer nesten ikke å ligge i sengen mot min kjære som sover. Hver eneste gang han beveger seg så går armen min bak for å beskytte ryggen, så i ren refleks får jeg ikke sovet noe særlig heller. Jeg har i samarbeid med en lege funnet ut hvordan jeg skal gå frem for å fjerne denne følelsen inni meg som ikke bygges på at det er fysisk vondt, for det er overhode ikke vondt, men bare veldig ubehagelig, og jeg vet det bare ligger i mitt eget hode 🙂 så vi har drevet med litt traumeterapi her med berøring og jeg har tatt meg selv på ryggen, noe jeg har unngått siden operasjonen. Det gikk lang lang tid før jeg klarte å se bilder av ryggen, og det var fryktelig ubehagelig første gangen bare det.

Men jeg har funnet ut noe som egentlig skremmer meg litt! For den første måneden hadde jeg overhode ingen følelse i rumpen og helt oppå ryggen, men dette kom seg over tid, og jeg glemte hele den bedøvde perioden der. Det var merkelig å knipe seg selv i baken og ikke kjenne noe som helst og huden kjentes helt død og borte. Jeg oppdaget i gårkveld at jeg faktisk ikke har følelse i ryggen heller, bare delvis noen plasser. Men mesteparten av bakpartiet mitt er faktisk helt numment og uten følelse i. Jeg må ta opp dette i morgen når jeg skal på behandling, og håper ikke dette er ett dårlig tegn, for det trenger je ikke akkurat nå! Ingen flere dårlige beskjeder takk!

Her er den jævla trappen jeg falt ned 18.Desember, og jeg grøsser egentlig når jeg ser den. Den er lang, bratt og jeg falt faktisk hele trappen ned på merkelig vis. Det er ett under at jeg ikke skadet meg enda hardere, og at jeg kom meg unna med ett brudd i ryggen dem kunne gjøre noe med. Iallefall med tanke på at jeg gikk i ett halvt døgn på brukket rygg før dem fant ut hvor ille det stod til med meg! Jeg ber på mine knær om at smertene jeg opplever i høgre hoft ikke har noe med rygg og gjøre, men kun og blott medisinene jeg trappes ned på, ellers vet jeg ikke om jeg noengang kommer meg ut i aktiv jobb igjen! Og tanken gjør meg livredd! Jeg har hele tiden tenkt at dette er medisiner osv, men da jeg oppdaget at jeg er bedøvet i hele ryggen også kommer tankene om at dem har vært borti nerver da dem opererte meg. Jeg håper og krysser alt jeg har for at dette ikke stemmer, og at både følelsen i ryggen OG den hoften ordner seg og er helt normale ting som legen min ikke føler seg bekymret over i morgen. Hun bruker å være rett frem med meg, og veldig ærlig. Jeg har blitt glad i kreftlegen min! jeg har Ingen kreft men siden jeg har blodsykdommen så går det under hennes avdeling, og det er jeg overlykkelig over! Jeg føler meg alltid trygg og god når hun er bak meg med sin utdannelse og måte og være på. Hun reddet livet mitt da jeg ble skrevet ut i Januar, og jeg tok valget basert på det hun fortalte meg og måten hun fortalte det på 🙂 jeg har aldri sett meg tilbake på grunn av denne ene legen, så jeg skylder henne BIG TIME! Jeg har aldri hatt en lege som gjør så mye for sine pasienter og gjør så mye for å ha trygge pasienter. All skryt til Førde sjukehus!

Jeg føler meg som en gammel kjærring når jeg må bøye meg ned og klarer nesten ikke komme meg oppigjen på grunn av den hersens hoften! Jeg klarer ikke å sitte normalt heller, og plutselig kan det begynne å stramme seg til og jeg må flykte opp for å nå det. Viss ikke blir det smertefullt å komme seg opp, og jeg har ganske mange slike runder iløpet av døgnet. Det er travelt når kroppen ikke fungerer!

Det er nydelig vær her, plutselig utav intet! Vi har hatt orkan her og nå plutselig fikk vi sol som på en sommerdag. Det er varierende, og man må være forberedt på alt tydeligvis. Det eneste jeg har lyst til når været er slikt er å kjøre lange turer i solen med musikken på full guff! Med bilen fylt med mennesker jeg elsker og bare nyte tilværelsen, nyte  det å være til og sette pris på alle sekundene denne dagen har <3

Jeg har sovet 3 ganger etter jeg våknet kl6 i dag, og jeg skammer meg litt.. jeg har vært ufattelig sliten både i går og i dag, men etter en dusj og litt sminke i trynet så kommer det seg smått og senn. Min kjære er ute å hjelper min mor 🙂 en skikkelig svigermors drøm <3 349kr gymgrossisten

CELLUCOR

gymgrossisten selger denne c4 som er ett pulver man bruker før treningen! Gjør treningen mer effektiv og gir mer power. Vi anbefaler denne her i huset! Den kommer i mange forskjellige smaker, så dette er bare en av dem 🙂 349kr

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg