Gleder meg sånn til å få kroppen min tilbake! Sterider from hell!

Reklame | Gymgrossisten

Annonselinket innlegg 

Dere aner ikke hvor forandret og ekkel jeg føler meg, jeg har alltid vært undervektig og alltid slitt med å komme opp i vekt. På tross av masse trening har jeg aldri hatt noe muskler heller, null rumpe og ingen pupper med volum! Da jeg møtte min kjære var jeg bare 53kg og jeg jobbet mye og lenge for å nå målet med å komme meg over 60 der jeg trivest med å være. Det er ikke bra å være undervektig, så jeg har jobbet mye med å holde en normalvekt der jeg får i meg mat som gjør kroppen min frisk og sunn, men har alltid hatt problemer med denne hersens vekten, og i motsatt retning enn mange andre som sliter med å være for tung.

På en mnd så har dette forandret seg fullstendig, og medisinene mine har ført til at hele kroppen min er i ubalanse, og hodet på samme tid. Nå er jeg 76kg! Og jeg vet det bare er fake, jeg vet selv det bare er vann og muskler som går bort når nedtrappingen er over og det er egentlig bare irriterende og frustrerende! Jeg har i overflod, selv i ansiktet mitt der dobbelthaken omtrent kveler meg når jeg ligger! Og jeg har INGEN kontroll what so ever over forandringene disse medisinene fra helvetet. Du føler deg anderledes, du ser anderledes ut og det finnes ingen glede i en slik behandling. Jeg er tvunget til å teste dette ut for å slippe den cellegiftbehandlingen jeg nå har tatt 4 uker på rad og ble ferdig med i går, men det finnes mange mennesker som bruker dette stoffet til rus og trening, og jeg FATTER ikke hva dem tenker med!

Om det ikke hadde vært for sykdommen min hadde jeg aldri prøvd dette selv, men jeg klarer ikke å sette meg inni hodene til mennesker som velger å putte i seg dette stoffet frivillig! Jeg bare håper virkelig at ingenting av dette er varige skader som jeg overhode ikke ønsker videre i livet mitt! Nå føler jeg at etter å ha kuttet disse medisinene om hele 15dager! Så må jeg reparere alle skadene dette har påført kroppen min. Det blir MYE hud og MYE trening for å i det hele tatt se normal ut og føle seg normal igjen. Jeg har alltid slitt med selvbildet, så dette hadde vært veldig alvorlig for meg før, men nå er jeg i den heldige situasjon at jeg har funnet kjærligheten og respekten for meg selv, nok til å ikke ta dette så hardt innover meg akkurat nå, men før hadde dette blitt fatalt!

Å like kroppen sin har jeg aldri gjort, jeg har brukt den til mye rart jeg ikke går innpå akkurat nå, men jeg har aldri hatt respekt for egen kropp, så nå når jeg har funnet denne respekten så tåler jeg denne perioden i denne kroppen jeg overhode ikke kjenner for en periode. Jeg vet bare hvor dårlig jeg hadde taklet dette da jeg var syk med spiseforstyrrelse og elendig selvbilde, og er redd folk som er i denne situasjonen som jeg var, prøver ut dette stoffet som det er. Jeg vil be alle om å tenke seg om hundre ganger før dem gjør dette, for det hadde virkelig ødelagt meg fullstendig om jeg ikke var på rett plass her i livet!

Å gå opp 23kg på så kort tid viser veldig tydelig, og det er kjappe forandringer man plutselig kan oppdage daglig. Man har ingen kontroll på egen kropp, og uannsett hvordan man lever så er forandringene vesentlige og ikke noe kjærkomment her i huset. Jeg får høre at jeg er søt slik som jeg er nå, jeg får høre at jeg kler å være litt rundere og at jeg ikke ser feit ut, men jeg har speil jeg også folkens! Og å gå opp 23kg vises, det får dere meg ikke til å tro. Jeg er trygg nok på meg selv til å takle dette med mye humor men det skremmer livet av meg at noen medisiner kan gjøre så store forskjeller på kropp, og hele kroppen er i ubalanse. Medisinene setter deg helt ut av alle bivirkningene. Og det er ubehagelig og det føles som du sprekker fordi huden ikke takler mer utstrekking.

Du får også store smerter som du ikke klarer å kontrollere, mang en gang har jeg måttet gå ut av butikken med store kramper i begge bein, og etter ryggbruddet så takler jeg mye smerter, men dette er faktisk veldig vondt. Jeg sliter også med muskler i hoften som overhode ikke skal være der, men det gjør faktisk slik at jeg nesten gråter av smerter når det står på som værst. For ikke å snakke om disse krampene jeg har under brystet på venstre side! Jeg tror jeg har hjerteinfarkt iallefall en gang i uka og det stråler i hele kroppen. Det går kaldt nedover ryggen når det pågår og jeg venter bare på å falle bort og dø. Jeg takler det bedre når det er på høgre side denne krampen kommer, det er mer beroligende da.

Det er helt sykt å bruke dette, og bruke ynskyldningen om trening som begrunnelse! Det gir kansje kjappere resultater, men tenk på innovertissen og humøret du ikke klarer å kontrollere. Du endrer personlighet og du mister fullstendig kontroll på kroppen din! Ikke er det pent heller, og vi jenter liker det faktisk IKKE!

Det eneste positive er at jeg fikk en kickstart på ryggen da jeg ikke klarte å sitte stille, og det lange håret jeg plutselig har fått, for jeg har aldri klart å Gro lengde samtidig som å ha sunt hår. Det er det eneste jeg kommer på jeg har fått utav dette, men dette er sikkert ting som også går bort nå med en kraftige nedtrappingen jeg er inni! Kortvarig lykke er ingenting for meg, og jeg har en moral som sier at jeg ikke tror på kortsiktige løsninger og kjappe penger 🙂

Gleder meg til å få ansiktet mitt igjen, for nå er det bare rødt og ekkelt og jeg må sminke meg daglig for føle meg pittelitt bra. Det gjør fysiskt vondt fordi jeg er så hoven, så nå ser jeg frem til å slippe dette her.

Nydelig Rusfri Lørdag ønskes dere!

 

c4 fra gymgrossisten til 349kr som vi anbefaler dere! Bruker den selv og er fornøgde. 349kr gymgrossisten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg