Gjør meg mentalt forberedt til morgendagen som blir mektig!

Reklame | Lyko.no

Morgendagen blir en mektig dag for meg, og jeg gjør meg mentalt forberedt og det har jeg gjort i hele dag. Det har vært mye negative tanker på grunn av masse kaos ellers, bivirkningene som har vært veldig tilstede i to dager, og en slapphet jeg ikke har kjent maken til. Jeg er ikke vant med å være så totalt utslitt uten å ha gjort noe, men jeg vet dette er forbigående. Jeg liker ikke følelsen av å være svak, når jeg har vært så sterk så lenge nå. Jeg har hatt masse å gå på hele tiden, og har sikkert bare godt av å være svak og sliten litt, og trøster meg med at dette absolutt kommer til å stabilisere seg, og jeg blir normal igjen ganske så snart.

Jeg har ikke hatt angst siden Desember, men da jeg nesten ikke klarte å komme meg opp da jeg bøyde meg idusjen i dag, så kjente jeg at angsten var tilstede. Jeg ble redd fordi jeg ikke har følelse i ryggen min, og dette oppdaget jeg i gårkveld. Jeg har fortsatt ikke følelse i mesteparten av ryggen på utsiden, så panikken fikk taket i meg da smertene i hoften bare virker å bli mer intense. Jeg krysser alt jeg har for at dette bare er bivirkninger, og at dette ikke har noe med ryggen å gjøre. For da kommer jeg til å slite litt ekstra fremover. Jeg er glad jeg får klarert alt dette i morgen, det ser jeg virkelig frem til!

Blodplatene mine blir målt igjen i morgen, og forrige gang hadde dem steget med over 20! Dette er første gangen på 100 dager at dem faktisk har steget så mye, og ikke gått ned og opp som en jojo! Jeg er ufattelig spent på platemålingen i morgen, og tør nesten ikke håpe på for mye. Om jeg er over 100 plater i morgen, starter ett helt nytt kapittel i livet mitt, da er ikke legene lenger redde for livet mitt, og jeg kan begynne å planlegge som ett friskt menneske. Håpet er å slippe å gå på medisiner hele livet, og det store målet er å ikke bli kronisk syk av dette. Jeg er sååå lei av å fokusere på disse prøvene som jeg har gjort nå så lenge, og blitt så skuffet så mange ganger. Om jeg bare har gått opp noen plater i morgen så må jeg innstille meg på å bli like glad som over 100! Så denne dagen har vært litt spesiell for meg. Jeg tenker konstant på morgendagen og prøver å forutse alle senarioene, for å ikke gå på en kjempesmell i morgen. Det er slik jeg må gjøre alle tingene i livet mitt, for å ikke risikere å gå tilbake til den negative tankegangen jeg har vært dum og hatt hele livet. Jeg tar ting på andre måter nå, og reagerer dermed på annet vis 🙂

i morgen er det 100 dager uten rus på oss to turtelduene her! Og vi skal gratulere hverandre på våres vis! Så om det går fint på sykehuset så må vi nesten ta oss en rusfri fest her i helgen! Og med avstanden vi må holde til alle vi kjenner så blir vi nok her aleine, men det trivest vi også med vi to <3 jeg er så ufattelig stolt over oss, og det føles så innmari godt å være i ett stabilt og trygt forhold. Jeg sa til min kjære i dag at angsten min om å bli forlatt, forlater meg litt etter litt etter hver dag som går, og jo mer jeg elsker mannen i mitt liv tør jeg å gi slipp på denne følelsen av redsel for å plutselig miste alt jeg har jobbet for. Jeg stoler 100% på han, så det har ingenting med det å gjøre, han får meg til å føle meg elsket som aldri før. Men for ett menneske som har opplevd så mange svik, er det vanskelig å gi slipp på angsten om å bli forlatt eller sveket. Jeg vet jeg er sammen med den rette, og jeg er så sinnsykt stolt over det vi har prestert til nå, og alt vi har planer om 🙂 vi er ett dreamteam, og det er en sann glede å være i ett slikt team! Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har funnet den rette, og alt folk har snakket om å vite når du møter den perfekte har vært helt rett. Jeg har bare spydd av slike mennesker som har fortalt meg om dette før, men nå vet jeg at det faktisk stemmer, selv for fortapte meg. 😉

Kvelden min fikk en uventet vending som gjør morgendagen til en mer positiv opplevelse, og jeg er så takknemlig her jeg sitter! Vi skal snart ut og skaffe oss Red bull og noe niste til turen så vi er klar til å ta ferjen grytidlig i morgen! Det kribler i magen av masse sommerfugler, og jeg gjør meg mentalt klar for siste behandlingen av denne sterke dosen dem pumper i meg, for å fikse det blodet som har jobbet imot meg nå i lang tid. Jeg ønsker å leve for første gang, og dette er det eneste jeg trenger skal fikse seg, så jeg kan fortsette dette fantastiske livet og yte alt i min makt for å gjøre opp for meg!

Det er så deilig å vite at jeg har barna mine i ryggen når det kommer til bloggen og det jeg deler, det er så deilig å ha noen som oppriktig er stolte over meg, for jeg har aldri vært stolt over meg selv før nå. Nå vet jeg at jeg klarer dette her, jeg har kommet til det punktet der jeg vet at jeg aldri vil snu. Jeg tror jeg starter på ett nytt kapittel i morgen, og jeg er så klar for å klarlegge situasjonen min fremover. Akkurat nå handler alt om sykdommen, og jeg orker ikke å fokusere på den lenger. Så lenge jeg kan leve med den, kan jeg akseptere den, men jeg makter ikke å gå tilbake til den formen jeg hadde før jeg oppdaget den, og da platene mine bare var 16! Når dem skal være 150-250. Så lenge jeg har flere ting å teste ut, vil jeg kjempe imot denne styggedommen dem ikke vet hvor kommer ifra. Og jeg gir meg aldri. Jeg har det i mitt DNA nå, kamphanen er klar for alt! Og jeg er en sta jævel som aldri gir meg!

 

Neglelakk fra Isadora! Tørker på noen sekunder, og passer ypperlig til rastløse meg som griser til hver gang. Er mange forskjellige fantastiske farger! Til en billig penge. Anbefales!

Isadora neglelakk fra lyko.no

IsaDora//

Tørker på rekordfart

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg