Den livsviktige behandlingen i morgen er tydeligvis ikke viktig nok!

Reklame | Gymgrossisten!

Annonseinnlegg

Som jeg forutså blir det helvete utav denne reisen også, som samtlige 4 behandlinger på 4 uker! Det blir ett helvete på jord hver eneste gang, og jeg ser mer frem til å ikke være en så stor byrde for enkelte at dere ikke ANER det! Denne gangen har jeg faktisk spurt mennesker jeg overhode ikke kjenner en gang, om dem ønsker å være pårørende for en dag og være sidemannen min i morgen. Det er virkelig nedverdigende å måtte ty til bekjente for å fikse meg en pårørende som bryr seg nok om denne behandlingen min til å si ja til å sitte ved siden av meg inn til Førde og ut igjen. Behandlingen tar bare noen timer, så dette går fort og greit, og burde ikke være årsaken til så mye spetakkel som det har gjort disse siste 4 ukene. Jeg er så sliten at jeg snart tørner, og jeg har aldri følt meg så lite viktig for mennesker som tør å ytre att dem bryr seg om meg, og er glad i meg, og alltid har støttet meg i alt. Det er enkelt å si til offentligheten at man er kjærlig og omsorgsfull, når man faktisk ikke eier disse kvalitetene overhode innad. Dette er bare helt knusende.

Jeg har aldri vært mer skuffet over menneskeheten, og det er mange som svikter meg, nesten med vilje virker det som. Nå kommer jeg til å få høre dette i flere uker fremover, for når jeg trenger hjelp en eneste gang bruker jeg å gjøre det, få høre eviglange taler om hvor langt folk må strekke seg for meg, og hvor mye dem må gjøre for meg som dem egentlig ikke har tiden til. Dem tenker overhode ikke på hvor viktige disse behandlingene er, og uten dem står jeg i faktisk fare for å miste livet mitt, men andres sykdommer skal man skrike ut, bare man har litt hodepine! DA får man høre det da.. evig lenge og i lange taler, om hvor synd det er i folket. Hvor slitne dem er, og hvor mye jeg krever av andre når jeg må ha sidemann til en livsviktig behandling som jeg er tvunget til å ta, og nå uten å få taxi fordi dem er redd for faren jeg da utsetter meg for. Jeg har rett på Hotel til vanlig, men de siste ukene har jeg heller ikke fått lov å oppholde meg på Hotel, og når sykehuset med de gode legene sier at dette ikke er en fare jeg skal utsettes for, så er det enkelt å skjønne at situasjonen min er alvorlig. Dem vurderer det slik, men det er ingen som forstår dette, og ser på meg som frisk og helt oppegående, på tross av de intense smertene jeg har nå konstant.

På tross av helse og alt av smerter så skal jeg strekke meg langt for dem, jeg skal fikse ting på minuttet om dem spør om noe, og det blir forventet masse hjelp i alle sammenhenger, byrder blir lagt over på meg konstant og jeg utfører oppgavene uten å si ett pip! Det gjør meg overhode ingenting å ordne ut og fikse for dem, men om jeg så prøver å spørre om en eneste ting tilbake, ja nei da er helvetet løst og det ender med en stor diskusjon der jeg innser hvor lite jeg og mitt er verdt, jeg innser at mennesker rundt meg ser kun seg selv, og sitt liv. Ting som egentlig ikke er viktige i den store sammenhengen er 100 ganger viktigere enn meg, og det ser jeg klart å tydelig.

Så ikke si høyt at du bryr deg om meg, ikke si at du har støttet meg igjennom livet når jeg aldri har fått en dritt ifra deg, uten å få en helvetes kjeft hele tiden for det du har gitt. Ikke påta deg en rolle du aldri har hatt sko til å fylle, for noen støtte har du aldri vært, og kommer aldri til å bli før du ser noe annet enn deg selv for en gang skyld.

Når lappen er tatt kommer jeg ikke til å strekke meg en meter for noen som ikke behandler meg med respekten jeg fortjener, nå må jeg bare ta imot dritt på daglig basis bare fordi jeg må på disse behandlingene. Når dette er over skal jeg senke skuldrene mine, og behøver ikke å nedverdige meg selv i dritten til andre. Jeg har ingen ansvar for noen andre enn meg selv, og når mitt liv, bokstavelig talt ikke er viktig i denne sammenheng, så er ikke lenger du viktig for meg heller! 349kr gymgrossistenC4 fra gymgrossisten til 349kr! Som vi anbefaler på det sterkeste 🙂

4 kommentarer
    1. Kanskje folk er redde i denne tiden for å bli smittet.. Folk kan være redde selv om de ikke sier det. I denne tida er det lov være opptatt med seg og sine, det betyr ikke at de ikke bryr seg om deg. Folk er oppfordret til å holde seg hjemme. Håper det ordner seg for deg!! Mulig du har krav på taxi siden du kanskje ikke bør ta offentlig transport. Vi må være tause med hverandre i denne tiden og ikke dømme. Ellers syns jeg du er modig og flink med det du holder på med😀😀

      1. Ønsker deg masse lykke til med den siste behandlingen. Veldig tøffe tak du har. Kan tenke meg det er slitsomt og hardt. Du er sterk!!!!!

      2. Nå er dette snakk om mennesker som er nære 🙂 så noe smittefare er det ikke snakk om i akkurat dette tilfellet 😉 men jeg ser helt klart budskapet ditt! Misforstå meg rett 😉 er bare at det gjør vondt når det blir så nærme på meg. For det er ikke snakk om redselen for smittefaren. Tusen takk for støtten! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg