Bilder før og etter amfetaminkjør

Annonselinket innlegg

For 11år siden slutta jeg med amfetamin etter å ha misbrukt dette syke stoffet i 1 1/2år sammenhengende og der jeg foretrakk sprøyta. Dette er noe jeg aldri har sett meg tilbake på og har vell sprukket 3 ganger på 11år, noe som jeg anser som godt innafor, når jeg har sprukket har skrekken tatt meg før behaget over rusen og jeg har endt i fosterstilling og fortalt noen hva jeg har gjort. Jeg er rett og slett ferdig med stoffet men har funnet frem noen gamle bilder som jeg egentlig har unngått og sett på før nå. Og her jeg ligger så forstår jeg hvorfor. Der visste jeg ikke hvem jeg selv var, og trodde jeg hadde kontrollen på det hele.. .. jeg var egentlig bare ei naiv ung jente som var skadet av behovet for å bli godtatt og elsket av hvem som helst. Grøsser inni meg når jeg ser hvor tynn og sjuk jeg såg ut, så legger ut bilder ifra da jeg ble friskere på Tronvik <3 den klinikken reddet livet mitt.. virkelig

C4 fra gymgrossisten! Virkelig å anbefale!



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg