Alt smeller rundt meg men jeg har kontroll og fokus!

Annonseinnlegg

De siste mnd har gått i ett heitande kjør, med 100 prosjekter over hodet, og søvnmangelen min og birvikningene hadde vært veldig markante. På tross av masse legetimer og alle offentlige kontorer, pleie av alle forholdene jeg har bygd meg opp på denne rusfrie veien, masse planlegging og organisering, så sitter jeg selv med en knusende ro i sjela mi. Folk tror jeg brenner lyset i begge ender, gir for mye av meg selv, og er for ovenpå på pillene, men jeg føler en sjelefred og får masse friminutt iløpet av en dag. Jeg kan gjerne være totalt utslitt når jeg legger meg om kveldene, men jeg tror det er medisinene og att dette også vil stabilisere seg. Men jeg har merket att kansje mitt stress, og min prosess kansje påvirker dem rundt meg også, og her er det viktig att jeg klarer å se det kjapt nok til att det ikke eksploderer. For jeg vil ikke att jeg skal bli enda en gang en grunn til drama og splid. Vi trenger privatliv, til forholdet våres. Det bør være det helligste vi har, så jeg har en KLAR regel på att vi takler vårt, og andre har ingenting med hva vi driver å gjøre. Fordi jeg respekterer dette forholdet så sterkt så er jeg villig til å stå opp for det, også når det kommer til mine foreldre som bor nede. Blir det innblanding, så setter jeg foten kraftig ned og føler att jeg kan det denne gangen, i dette forholdet. Fordi vi krangler kansje 1 gang hver 3 mnd, og da krangler vi kansje i en halvtime. Men da krangler vi om ting som faktisk plager oss, eller diskuterer om du vil. Vi ender opp med å møte hverandre på midten, men vi er direkte med hverandre. Trosser man grensen til den man elsker vil man vite det, så man forstår…. jeg ønsker å vite alle triggerene til den jeg elsker og forguder, jeg vil vite hvordan han har det i dag, og jeg vil vite hvordan jeg skal reagere om jeg merker att han har det dårlig. Jeg kan merke att han har det dårlig på 2sek, og da tar jeg hensyn, roer ned og prøver å stoppe det. Vi snakker sammen, også ler vi oss ihjel. Jeg har så stor respekt for denne mannen, og vet att uannsett hvor frustrert, hvor store muskler han har eller hvor mye som har gått han imot, ville han aldri lagt en hånd på ansiktet mitt som han synes er søtt nå når jeg er fetere enn før. Jeg stoler på att han faktisk gir meg den klemmen på kvelden som jeg ber om, fordi jeg har lært meg tilliten til han. Selvom han kansje hater trynet mitt akkurat da, og ikke ønsker å snakke med meg. Jeg har stor respekt for det vi har bygd opp på så kort tid, og jeg merket med en gang jeg såg han att dette var kjærlighet ved første blikk, dette er mannen i mitt liv, og vi krever respekt for dette forholdet, som faktisk har reddet livet mitt. Selvom det langt ifra var planen. Vi har funnet målene litt etter litt, for vi var rusfrie i nesten hele fjord, vi hadde motivasjonen da også, men jeg tror vi glemte hverandre og forholdet våres og sluttet og respektere hverandre. Heldigvis gikk det fort over, fra septemer til desember, for ellers hadde det tatt år for meg å komt meg ovenpå igjen. På grunn av denne mannen jobber jeg meg ihjel for denne gruppa fordi han også trenger den, på grunn av han har jeg funnet respekten for foreldrene mine igjen og barna mine, fordi han viser meg respekt tilbake.

Dette er ett forhold, og jeg aksepterer ikke drittslenging fordi vi har en sunn, god diskusjon og finner utav ting på denne veien til rusfrihet. Han har gitt deg datteren din tilbake. Han har gitt meg håpet, så vær takknemlig og ikke la ting gå utover han med krenkende kommentarer. Han er den beste du får, og med mitt rulleblad på menn hadde jeg holdt kjeften min godt igjen. Han vil meg overhode ingenting vondt, han gjør att jeg vokser som menneske og har troen på meg selv nok til å legge meg naken ut på sosiale medier! For ett halvt år siden hatet jeg meg selv, og vurderte å forlate dere.. bare forsvinne mor. Du vet mye, du er klok og jobber for det du har, men rus det forstår du ikke. Desverre, og jeg ønsker å lære deg, fordi du har en klok datter når hun vil. Men ikke døm oss, på noen måte for denne kampen kjemper jeg fordi jeg har gjort deg så ille. Jeg kjøpte bilen for å støtte dere, og jeg bygger hus for å la dere bli gamle her. Slapp av, nyt freden. Slutt å snakk om andre, og fokuser på deg selv og alle de årene vi har der jeg er rusfri og klar for barna mine sammen.
Ikke vær den viktigste for meg å døm meg, eller tro jeg lyger til deg om hvordan han behandler meg. Jeg er rusfri åpen og ærlig og sebben min gjør meg bare godt.
Jeg lover å si ifra om jeg sliter, fordi jeg har lært meg å være ærlig, og du har alltid stått for det. Jeg elsker deg, og vil ikke att dette huset skal være fylt med aggresjon mot hverandre som er fullstendige misforståelser. Ikke enda en gang orker jeg det.

C4 fra gymgrossisten! Bruker denne til før treningen



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg