100 dager rusfri og så stolt!

Reklame | Gymgrossisten

Da er dagen her! Det er Fredag og vi snakker siste behandling med den harde giften jeg går med i kroppen. Det blir meg en sann fornøyelse å bli ferdig med denne behandlingen, men tankene svever om hva viss. Hva viss dette ikke funker for meg, hva er veien videre og jeg sitter med en skrekkblandet fryd. Men ser frem til alle resultatene jeg får i dag og er litt mer positiv enn i går!  Jeg våknet med positivitet så jeg tror faktisk at den forberedringen jeg gjor mentalt i går hjalp meg. I dag kaster jeg meg i tingene som kommer, og jeg må ta det som kommer 🙂 jeg føler meg bra uansett, så hva prøveresultatene sier har ikke noe å si for formen min den dag i dag! Har dem gått ned tar vi det derfra, og jeg er sikker på at dem igjen har en annen behandling vi kan teste ut om dette ikke fungerer. Jeg har livet foran meg og klarer faktisk flere sykehusbesøk om alt skulle være forgjeves. Jeg er sterk nå, så jeg klarer å godta uannsett hva resultater og beskjeder som kommer i dag 🙂 jeg er forberedt på det værste og blir glad for det meste!

Jeg har to personer som blir med meg som betyr alt for meg! Vi kjører inn og ut og ferdig med det, og får en kjekk kjøretur helt til Førde! Det blir raskere og raskere disse behandlingene for dem ønsker ikke å ha meg der over tid nå i disse tider. Jeg får ikke dra i taxi, så jeg er again avhengig av andres hjelp, og heldigvis finnes det reddende engler ute i verden som stiller opp, helt uforventet! Jeg er lei av å krangle om denne helsen min, som ingen klarer å forstå. Jeg orker ikke å be på mine knær for noe som er så viktig som dette, og jeg orker ikke konfliktene som oppstår, det var jeg ferdig med den dagen jeg valgte å bli rusfri og ærlig!

Vi har vært rusfri i 100 dager! det er ikke lenge, overhode ikke lenge, men det er første gang jeg har vært rusfri i så mange dager og fortsatt vært så bestemt og motivert. Jeg tror jeg aldri har vært alkoholfri i så mange dager uten å sprekke. Og jeg klapper meg i dag selv på skulderen og sier godt jobbet til meg selv og min kjære! Denne dagen er velfortjent for oss begge, vi har jobbet for alt vi har og veien har ikke vært bare enkel for oss, men vi klarer oss, vi er ett team og vi støtter hverandre hver eneste dag for å skaffe oss dette normale livet vi har ønsket siden den dagen vi møttes! På merkelige vis endte vi opp sammen, vi møttes og fant lykken ilag, og jeg tror det er en grunn for det hele. Vi skulle møtes akkurat da vi gjor, helt utav det blå akkurat når vi faktisk hadde behov for det begge to. Det kunne ikke passet bedre! Skjebnen har bestemt oss tror jeg.

Dette blir en STOR dag for meg og oss, og jeg gleder meg sånn til å bli ferdig, jeg ser frem til å kaste meg i denne utfordringen også, og jeg vet jeg klarer meg! Jeg klarer meg uannsett og jeg kommer aldri til å vike for valget jeg tok for 100 dager siden. Det er absolutt ingenting som kan endre meg, utenom meg selv når det gjelder denne saken.

Det kribler i hele kroppen nå! Og jeg skal kaste meg i bilen og komme meg inn for siste behandlingen! Wish me luck folkens, i dag trenger jeg all styrke og motet jeg klarer å oppdrive! Dette blir tidenes opptur tenker jeg, dette kommer til å gå bra, og jeg kommer til å oppdatere dere så fort jeg kan og får resultatene mine! Jeg er så klar folkens! Wiiihuuuuuu!

 

c4 fra Gymgrossisten som jeg anbefaler til før treningen!

349kr gymgrossisten

CELLUCOR

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg